Monday, January 14, 2013

Би

Эрхэмсэг байхыг хүснэ би. Хамраа сөхөхийг хүснэ би. Хямсгар
байхыг хүснэ би. Ганган чамин хувцас өмсөж, үнэтэй утас барьж, жийп хөлөглөж, нүүрэндээ үстэй адгуусаар зугаа цэнгэл хийж, тансаг хаусанд амьдарч, өөр зуураа бэл бэнчингээрээ гайхуулж, бусдын дээрээс шүлс хаяж, ядарсан зүдэрсэн улсад дээрэнгүй, сувсан сувдаг баячууд эрх ямбатангуудын өмнө, дохилзож долгинож явахыг хүснэ би гэж. Хэлэх юм шиг. Би харагдаад байна уу?

Тэгдэггүй юм. Би эрхэмсэг явна. Хамраа сөхөхийг хүсэхгүй би. Хямсгар байхыг хүсэхгүй би. Өөрийнхөө боломжоор өөрийнхөөрөө шудрага шулуун амьдрахыг хүснэ би. Үнэтэй зугаа цэнгэлээс үүрд хол явахыг би хүснэ. Ядуу зүдүүст тусалж, шудрага бусаар хөлжигч, шудрага бусаар эрх ямбанд залрагсадын өмнөөс салаавч тавьсаар байна би. Орцны найранд онгиролгүй ордны найранд агсам тавьдагаараа тавьсаар л байна би.

Эрхэмсэг явах болно би. Үнэн явах болно. Гайхал тэнэгүүдийн дунд галзуу солиотны дүрээр гайхуулж гайхшруулж явах болно би. Би хүн чанараа хэзээ ч гээхгүй явах болно. Хүн чанараараа ядмаг амьтасын дэргэд хүн шиг явах болно би. Зүүдэлж амжаагүй зүүд шиг чинь явах болно. Зүүдэлж ч амжихгүй зүүд чинь би байна.

Эрхэмсэг байсаар байна би. Би гагцхүү оюун санаа хийгээд түүнлүгээ жул амьтас түүнлүгээ мунхаг мундар явдалтангууд хий сүр юмсын дэргэд эрхэмсэг байх болно. Би гагцхүү оюун санаа хийгээд түүнлүгээ асар дээд хүмүүнээ ухааныг арсаж тэмүүлж тэмцэж явах болно.

Би гагцхүү оюун санаагаараа эрхэмсэг бардам омог бадрангуй явах болно.

Тиймээс би. Салаавч тавих газраа тавьсаар л явах болно. Хүсвэл би ордон дүүрэн үзэгчдийн өмнөөс ч яг л Бахман шиг...

Хас Бэгтэр

No comments:

Post a Comment